Evet dostlar bezi tam 2 yaşında bıraktık şuan 2 buçuk olduk ama son bir iki aydır kaçırıyor gece ve yatmadan su içmediği üstelik yapıp yattığı halde. Ondan öncesinde hiç böyle bişey yoktu hamileyim üstelik gece kalkıp değişmekten yoruldum artık gece kaldır dersiniz belki ama birkaç kez denedim onda da sabaha karşı mı artık nasılsa kaçırdığı oldu yani konuşan herşeyi anlayan anlatan bir çocuk aslında anlatıyorum ama niye böyle oluyor bilmiyorum var mı yaşayan😞