Merhaba kızlar kızım 4 aylık oldu çok huysuz uykusu geldiğinde salladigimda 10 dk en fazla 15 dk uyuyor gündüzleri kaldırdığımda tekrar ağlıyor tekrar uyumak istiyor zaten normaldede huysuz bir çocuktu hep dışarı bile çıktığımızda ağlıyor arabada durmuyor gercekten çok yoruldum😥