Cemrem19 7 buçuk ay oldu doğum yapalı adet olamadım henüz normal bi süre mi doktora görünmeli miyim acaba 😕
AryamH Cemrem19 9. Ayda oldum 1 yil normalmis hatta arkadasim doktora gitti ona emzirmeyi kesene kdar olmayabilirsin demisti
GirayinAslisi 1 sene kadar surenle rvar hatta olamadiklari icin doktordan gidip söktürücü ilac aliyolar adet oluyola yani sizinkide normal yine de istersen doktora gidip rutin bi muayene olabilirisn
Uzunkirpik1728 Evet canım arkadaşların dediği doğru ilk 1 yıl endişelenecek bir şey yok. Bende 7 aydır görmüyorum...hayırlısı