http://chng.it/CRhfPYGf
Anneler sadece buradaki anneleri bile düşünürsek hal perişan ya çadırda ya beş ailelik evlerde iç içe. Bezler mamalar evde üst baş evde kaldı. Nerdese tüm evlerde hasar var. Serbes meslekliler iş yerlerine girilmez olunca ıssız kaldı. Maddi kriz başladı bile. Bir sürü sıkıntı var ev yok. Bir sene beklense bile para yok. Zor bela aldıkları ev boşa çıktı. Daha da karışacak ortalık. Sizler de bir imza atarak Elazığ a destek olabilirsiniz