burcu_2627 yok hayır korkulacak bir sey değil kafasının otarafını dönmekten o kısım şekil almış olabilir bi dikkatli bakın benim kızım doğumdan sonra kuvözde kaldı orda yandan besleme,bakım yapıldıığı için hep oraya dönmeye alışmış otaraf hafif düzleşmişti sonra ben hep tam tersi tarafa kucagıma aldım hep otarafa yatık koyup dönmediği tarafında durdum konustum falan alıştı ama kafasının diğer yanında hafif düzlük kaldı tam eşitlenmesi daha zamanla düzeliyormuş şekil bozukluğu için yazdım bende bugün hatta