ahmetinannesii Başlıktaki gibi kizlar sobayı kurduk oğlum emeklemeye başladı yeni yeni sobanın oraya gıder dıye endıse edıyorum sız ne yapıyorsunuz yada ne yapmam lazım 🤔
Mnli ahmetinannesii ay bilmiyorum ama küçükken kardeşim bu şekilde yanmıştı allah korusun annem bana bırakıp ben 5 yaş falanım mutfağa gitmiş kardeşim de 1 yaşında var yok yürüteçte gitmiş yapışmış allahtan sadece elleri ve şuan sorun yok
beyzzsenturkk_ ahmetinannesii babamlar soba kullanıyor bir kere dokundu yanınca daha yaklaşmadı şu an 2 yaşına girecek hala ellemez sıcaklığını hissetmesi lazım ki kötü bişey olduğunu bilsin üf üf diyin sıcak diyin
maygirl ahmetinannesii asla.tek birakmayacaksniz onun teklikeli oldgnu blse bile cocuk bu guwenilmez.yada kullanmayip klimanile idare edeceksiniz.
Birdunyabircennetannesi Yani bilemedim maalesef bir elleme yaşayacaktır sonradan anlayacaktır Daha öncesinde üff üff sıcak elin acır falan diyin ama anlamayacaktır Oğlumda çaydanlığa sürekli giderdi bir kez dokundu daha sonra hiç ellemedi
ahmetinannesii maygirl valla bakalım yani köyden oturduğum için elektrık sureklı gıdıyor klıma yu açamıyorum malesef
Deletedmom_117 ahmetinannesii sen sürekli hatirlatirsan kafasinda kalır o şekilde anlar Büyüklerden daha çok anlar bebekler
merkursavascisi_06 ahmetinannesii kaç aylık? Yani sürekli göz önünde bulundurmaya çalışın Allahım korusun
aslananne27 ahmetinannesii en korktugum şey dikkat et canım kardeşimin küçüklüğü geldi aklıma 🤦🏻♀️kışın yeni yeni emekliyordu annem bana teslim edip mutfağa gitti bnde çocuktum hemen ardından kalkıp annemin yanına gittim 🤦🏻♀️ kardeşim o sıra gidip elini sobaya yapıştırdı off çok kötü olmuştu avuç içi 😢dikkat et yalnız bırakma
Deletedmom_117 ahmetinannesii Çok sıcak olmayan bı zaman az parmağını degdirdim geçen sene Tam emekleme zamaniydi bi daha yaklaşamadi . Ama korumaliklar var trendyodla falan alabilirsiniz . Geçenlerde de yüzü yanmış Soba Allah’tan Yanmiyodu sicakligiydi yaklaşmaz korkar yanarken yanmazken heryerini kurcalar 😂 üstüne hiçbisey koyma ansızın asılır falan