beyzzsenturkk_ rabia4957_ 4. ayında tuttu kendiliğinden yoksa tutmamıştı hiç 1 yasında da kendiliğinden bıraktı
milletsanakanalizemiolacak rabia4957_ ilk çocuğumda doğar doğmaz verdim ikinci 4 aylıkken aldı şuan 6 aylık sadece uyuyacağı zaman emzik alıyor
mami68 rabia4957_ ebemiz üç buçuk kilo olmadan verdirmemişti sonra verdik iki yaş olacaklar yeni bıraktık onun savaşını veriyoruz ihtiyaç yoksa tek çocuksa çokta lazım birşey değil