cananelisa merhaba 5.5 aylık oğlum var aynı sorunları yaşıyoruz süt ürünleri diyeti yapıyorum ve aptamilin alerji mamasına başladık 1 ay oldu ilk 1-2 hafta oğlum da aynı dediğiniz gibi biberona vurmalar kıvranmalar yaşadı tadını da sevmemişti vanilya şurubuyla vermeye başladım şuan gayet keyifli içiyor ara ara sancıları oluyor ama eski şiddeti yok çok şükür. Bizde gaz ve mukuslu kaka vardı döküntü ve kanlı kaka yoktu doktorumuz proktokolit teşhisini koydu siz de bi araştırın doktorunuza danışın ve mutlaka sıkı diyet yapın bence