Benim kızımın da boğazı acıyordu doktor antibiyotik verdi, ertesi gün kızım acimadiginj söyledi ben de antibiyotik hiç başlamadım 1 hafta sonra kulak ağrısı oldu anlayacağınız doktorların muhakkak bir bildiği var ki veriyorlar kullanmazsak iltihap farklı yerlerden bas gösterebiliyor. Sarımsak, soğan da illaki faydalıdır ama tamamen çözüm değildir lütfen doktorlari dinleyelim. Herkese şifa diliyorum❤️