beyusbetuss Merhabalar bebegimde dün geceden beri geniz akintisi burun hırıltısı ve buna bagli olarak öksürük var. Doktor sadece buhar, burun spreyi verip bunlara devam edin dedi. Bu durumu yasayan baska önerisi olan var mi acaba?
humaveannesii beyusbetuss aynı durum bizde de var kaç aylık bebeğiniz doktor bize de ilaç ve sprey verdi
beyusbetuss humaveannesii 3 ay 10 günlük su an. Kanda enfeksiyon cikmadi alerjik ve mikrobik bir sey dedi
beyusbetuss sezerckmom Gitmenizde fayda var aslinda öksürük cigerden gelince film de cekildik biz. Cok şükür temiz çıktı ama insan endise ediyor.
humaveannesii beyusbetuss ya bizde bugün gittik alerjik dedi hava kullanıyoruz baya tıkanmış dedi 1 günde de nasıl öyle olduysa