1 ay sürmedi ben 2 numara geçtim sonra 2. Ay bitmedi 2 gün sonra 3 aylık olacak 2 haftadan fazladır da 3 numara kullanıyor ama sleepy kalıbı küçük diyolar primaya falan nazaran ki bencede öyle belden deği ben bacakları çok fena sıkıyor zaten bezin üstünde yazan kiloya göre normal bence.