sonsuzmavi Kızlar meme 4. Aydan sonra terbiye olur artık akmaz vs demislerdi ama benim bebeğim 8 aylık hala akıyor emzirirken de diğeri bayağı bir akıyor islaniyor üstüm basım bazen yatağa akıyor vs. Sizinde boyle mi, bende mi anormallik var acaba?