Arkadaşlar 4 ay 4 günlük bebeğim var 2 gün öncesine kadar saat başı emmek istiyor uyumak istemiyordu bu düzen yaklaşık 2 hafta boyunca devam etti. Dün ve bugün ise sadece emiyor ve uyuyor baika hiçbir şey yapmak istemiyor ağlıyor emiyor tekrar uykuya dalıyor oyuncaklarıyla oynardı oynamak istemiyor. Ben mi evhamlandım yani emmek isteyip uyumuyordu şimdi de tam tersi emerken uykuya tekrar dönüyor yaşayan var mı bi doktora gitmeli miyiz yoksa bu şekilde olup düzene mi girevek uyku düzeni bilen yaşayan var mı ???