talhaninannesiyim 4 aylık oğlum 1 hafta önce sünnet oldu daha da erken yaptırsaydim olurdu. Gittiğim doktorlar hep 2 yaşından önce öneriyoruz özellikle ilk 6 ay içinde demişlerdi. Sünnet yaptırdığımız doktorda ne kadar erken olursa bebek için o kadar iyi dedi. Kontrol için gittiğimiz de sünnet olacak büyük çocuklar vardı. Bir tanesine ailesi sünnet olacağını soylememis 7 8 yaslarindaydi. Sırası gelene kadar dışarı da oyaliyorlardi. Bence böylesi çocuk için daha zor diye düşünüyorum