bugun 26 günlük oldu. dün akşamdan beri tamamen huy değiştirdi sanki. ağladığında sakinleştirip uyutmak zor olmuyordu ama şuan aşırı ağlıyo, devamlı emmek istiyo ce uyumuyo. büyüme atağı mı yoksa kolik mi diye arada kaldım. deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim