Oğlum 2.5 yaşında neredeyse 3 4 aydır tırnaklarını yiyor. Ne yaptıysam bırakmıyor, güzelce anlatsam da o an bırakıp 5 dakika sonra sonra yine yemeye başlıyor. Artık elleri bitti ayaklarına dadandı. En son çözümü maalesef acı oje de buldum. Bugün eczaneden aldım, oğlumun 2.5 yaşında olduğunu söyledim kalyon acı oje verdiler bir sorun olmayacağını söylediler ama arkasında da 6 yaş altının kullanmaması gerektiği yazıyor. Bir sorun olur mu? Ya da sizlerin kullandığı sağlıklı ve bir an önce bırakabileceği bir çözüm var mı? Şimdiden teşekkür ederim.