hopdedik ayları ilerledikçe uyanık kalma süreleri artıyor, o yüzden 3-4 uykunun en sonuna direnirler genelde veya ilkine, 7. Ayda 2 uykuya düşmüştük biz gece zor geçiyordu uykuya 2uykuya düşünce düzeldi. Şu an 14 aylık tek uyku sinyalleri alıyorum günler kısa 2 uyku sığmamaya başladı o yüzden zamanla teke düşürücem. Sinyaller nedir derseniz de gece sık uyanma, sabaha karşı 4-5lerde uyanma ve tekrar uyumama çünkü gündüz fazla uyumuş oluyor, gündüz uykularından birine veya birkaçına direnme, uyku saati oldugu zamanlarda keyfi yerinde olması gibi şeyler uyku düşüşü yaptırıyor aklınızda olsun🌺