Aman hasta olmasınlar dedikçe hasta oluyorlar milletin çocuğu sokaklarda oyun oynar ben yarım saat bile olsa dışarı bırakmaya korkarım bilirim ki illa ki ertesi günü bi hastalık oluyor ya öksürük boğaz enfeksiyonu yada bi mide bulantısı kusma ne yapacağımızı bilmiyorum artık şaştım kaldım sürekli iğne serum aldırıp getiriyor eşim bakıyor yine aynı ne olacak böyle bilmiyorum ballı süt veriyodum artık onun tadını beğenmedikleri için onu da içmiyorlar🙁