fgaye Kızlar selam bebeğim 12 günlük, gözü çapaklandı daha sonrasında kulağa doğru köşesi kızardı ve sarı oldu iltihap gibi anne sütü damlatıyorum bu durumu yaşayan var mı?
BENOYLEUYGUNGORDUMM fgaye çapağa bayat çayın suyunu pamuk yardımıyla bebeğinizin gözünü sürün iyi gelecektir
milletsanakanalizemiolacak fgaye benim bebeğimdede oldu nedenini bilmek için doktora gitmek daha sağlıklı gecmiş olsun
milletsanakanalizemiolacak fgaye alerjik rinit benim ilk kızımdada oluyor hasta olunca direkt gözleride akıyor çapaklanma oluyor kızıma başka damla bebeğime başka damla kullanıyorum
milletsanakanalizemiolacak Ardenaden netira diye damla ama size başka verirler belki gözyaşı kanal tıkanıklığı olabilir iltihap kapmıs olabilir alerjik olabilir doktor daha iyi bilir onu
Ardenaden milletsanakanalizemiolacak tmm tmm yok bizede onu verdi bebekken bide krem verdi tikaniklik varid acildi smdi arada capaklaniyor bi dr baska bi dr netrina verdi o daha iyi geldide dedm acaba hangisi oglumda alerjik bebek bnm de ozellikle tke goz yasariyor arada bazen capak oluyor
fgaye Ardenaden daha 12 günlük diye çok ilaç kullanmak istemiyorum aslında, geçmezse doktora götüreyim o halde
Ardenaden fgaye dr verir zaten onu yenidgnalrada onu veriyor bebeklerde gozyasi tikanikligi oluyor o yzude