ilay-mom Dün akşam mama verirken fark ettim içinde böyle birşey çıktı. Biberonda olması mümkün değil sürekli dezenfekte ediyorum çünkü. Şikeyetvar sitesinde ise 100e yakın şikayet var. Başına böyle birşey gelen var mı?
xbebegimx ilay-mom hipp kullanirkn gormustum bnde bir kere denk geldi sonra mama degisikligi yapmistik zaten
ilay-mom xbebegimx bende doktora sordum bugun sma optipro 1 önerdi, ama korkuyorum çünkü gaz kabız yapar diye. Çok endişeliyim zaten versem mi vermesem mi hippi
xbebegimx ilay-mom ilk 6 ay hipp daha sonra optipro kullandik optipto kabiz yapiyodu bebegimi 1 yasinda simdi ona ragmen gazdan agliyordu aptamil denedim o biraz iyi geldi
berk58 Bende aynı mamayı kullanıyorum hiç öyle birşey yaşamadım ama bebeğim alerji olmaya başladı sanırım veda edicez bu mamaya alerji dpktorundan randevu almaya çalışıyoruz alerji çıkarsa raporlu mama kullanacak😔
ilay-mom berk58 ah çok geçmiş olsun 🙏🏻 3 aylık bebeğim bunu kullanıyorum ama şok içerisindeyim yani, baska mama denemeye de korkuyorum gerçi günde 2 kere mama takviyesi yapıyorum da iyi gelmişti bunu sevdi büyük ihtimalle bende değiştireceğim
gulyuzlu ilay-mom bende hipp kullanıyorum daha yeni iki kutu aldım ya bak şimdi kılçık kaçtı tam da kızım sevmişti bu mamayı
ilay-mom xbebegimx sanırım yarın optipro alıp bir de onu deneyeceğim daha önce denemedim, hipp ile başladım onunla devam ettim de vermek istemiyorum dün akşamdan beri içim hiç rahat değil