Ya kızlar normalde hep batar bi şekilde idare ederdim ama dün kızarmış kanamış eve gelince çok geç fark ettim şimdide şiş ve acıyor ne yapacağım batikon döktüm az mikrobu kırsın diye ama ilk defa kanadığını gördüm korktum hastaneyede gidemiyorum bebeğim biraz rahatsız ve ortalık hastalık kaynıyor bırakacak kimsem de yok