Bi çoğumuzun ortak noktası ama ben henüz çözüm bulamadım düzen tutturmuş analarım bi yardım edin. 🤦♀️
Sabah erken uyandır dediler uyandırdım 2 hafta nerdeyse direndim. Erken uyandırdığım için 2 uykusu 3 e çıktı. Kendi haline tekrar bıraktım çünkü çok yıprandık ikimizde, 11 aylık oluyor
Sabah 8.30 da kaldırdım 12 de uyudu 2 de uyandı 6 da uyudu 7.30 gibi uyandı ve gece 1 e kadar oturuyor. Uyku aralığını kısaltamıyorum 5 den sonra uyutmasam 9 da uyuyup 10 da uyandı dün 2 de uyuduk. Gece 2 de uyuduğu için sabah erken uyandıramıyorum bu defa gözü çöküyor. Daha önce de post açmıştım tekrar fikirlerinizi bekliyorum neyi yanlış yapıyorum. Bide hareketli zaten doğdu doğalı normal uyıttuğumu hatırlamıyorum sevmiyor oynayalım diyor bide baba da evde ona heyecan var..