Kızlar bebeğim 13 aylık bu ay bir uyku problemi yaşamaya başladı. Gece 2-3 de yatıyor sabah 10-11 uyanıyor tek uyku yapıyor(14:00) artık ne yapacağımı şaşırdım ben düzenlemeye çalışıyorum ama doğduğundan beri canı istemediği müddetçe uyuyan bir bebek değil. Bu ay tükendim ne yapmalıyım? (Uyku eğitimi almak istemiyorum bebekleri ağlatıyorlar.) Herkes de mi bu şekilde bu aylarda anlayamadım?