minikoalaannesi ilk aylarda anlamak mümkün olabilir, sütün su oranı daha yüksek olduğu için ve meme henüz sarkmadığı (deri genislemedigi icin) göğüs çok sertleşiyor, bebek emince üst kısma dokununca yumusuyor. ama sonraki aylarda sütün yağ oranı daha baskın oluyor ve göğüs derisi genisledigi icin zaten hep yumusak oluyor. ben göğsümde süt bekletmediğim için dopdolu olmuyor hiç. o yüzden bende aşırı yumuşamadığı sürece anlamıyorum😁 emzirdikten sonra meme altından şöyle bi kaldırıp tartıyorum shdhdhdhd kızım tam boşalttıysa hafif oluyor :) genelde de tam boşaltmıyor. zaten çok güçlü çekmeye 4-5 aydan sonra başlamıştı, tam boşaltıyodu bazen yani