happykids_pera benim oğlum alerjikti ve diyet yapmama rağmen kıvranıyordu kucağımda hoplata hoplata deniyordum falan kendini çekiyordu sonra araştırdım iyice laktoz intoleransı şüphesi yerleşti içime çünkü hemen hemen hepsi vardı yani benim sütümdeki laktozu da tolere edemiyordu belli ki. Sonra doktoruma sordum oda kullana bilirsin dedi zaten bu relaktaz faz damlalarının bir üst versiyonu araştırabilirsin zaten kendin alıyorsun yazdırma yok. Neyse işte yanlış hatırlamıyorsam 3 saatte bi özellikle emzirme öncesi vermeye çalıştım mama olsa içine damlatılıyor falan ama bizim emme olunca ve sürekli bi emme dönencesi olunca 3 saatte bi vermeye gayret ettim gecede yatmadan hemen önce verdim gece rahat emerse vermedim kıvranırsa verdim falan bu şekilde işte 3-4 şişe kullandık rahatlıkla emmeye devam ettik sonra kestim baktım kıvranmıyor bende damlayı vermeyi kestim ama ilk bi kaç gün devam edebilir anca bağırsaklara ulaşıyor düzenliyor yani deneyin derim bi zararı olacak birşey değil