Bryumakmutluluk Rrraaaiiinnn canım sana da geçmiş olsun inşallah bi an önce geçer madecasol diye bi krem var onu kullan hemen geçirir ben çok krem kullandım çünkü geçmedi onu kullandım hızlandırdı iyileşmesini
Eylul-aynur Bryumakmutluluk travakort ve anestol kremi karıştır günde 3 defa kullan ama 5 günden fazla kullanma ve sonrasında trosdy kullanabilirsin
SemaOzal Bryumakmutluluk ben doğduğundan beri sudocrem kullandımhiç pişik sorunu yaşamadık. Şiddetle tavsiye ederim 😊
Tuba_omer Bryumakmutluluk travazol Adlı krem var. Poposu piştikten mantara geçmişti ve bunun için vermişti doktor. 1 hafta içinde geçirdi, denemediysen onu deneyebilirsin. Altını açınca 3 dk falan bekliyorum ben havalanması için
Bryumakmutluluk Tuba_omer onu da kullandık canım etki etmedi ben altını değiştirirken yarım saat havalandırıyorum
Sibel_ismet Bryumakmutluluk japon pazarında bir mavi krem var ismi ZDRAVE BEBE ondan alıp deneyin her alt değiştirmeden kullanın ben doğduğu günden beri kullanıyorum bir defa bile sıkıntımız olmadı ama her sabah aç karnına bi çay kaşığı zeytinyağı da verdim veriyorum kolay yapar
Rrraaaiiinnn Bryumakmutluluk anladım tesekkur ederim bende yumurta kestim sımdı bakalım nolacak v e Bı karısı buldum purmama diye adı zeytinyağlı balmumlu acıkcaası 2 gun dur ıyı geldi gbı bakalım sonu ne olacak hayırlısı ile
Bryumakmutluluk Rrraaaiiinnn inşallah geçer yavrularımızın canı acıyınca ne yapacağımızı bilmiyoruz çaresiz kalıyoruz
Yagizkus Bryumakmutluluk sürekli bez değiştirirseniz düzelmeyebilir bez geçişlerinde pişik olabildiğini duymuştum. Ben hametan kullandım düzeldi. Pişiği düzelir gibi olunca poposunu zeytinyağı ile yağlıyorum kaka yapınca beze yapışmıyordu çok rahat ediyordu