Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var doğduğumuz günden beri pişik sorunu var hatta mantara dönüşmüş sanırım 4 tane doktora götürdüm hepsi ayrı ayrı krem verdi kullandım ama geçmiyor bebeğim her kaka yapışında bağırarak ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bezini değiştirdim doğduğundan beri hiç ıslak mendil kullanmadım hep pamuk ılık su bir haftadır her bez değişiminde yıkıyorum asitli baharatlı bişey yemiyorum içmiyorum kafayı yicem artık ne yapmalıyım başına gelen var mı😢😢😢