ebngl Kızım 2 aylik sağlık ocağı verem aşısı vurdurup gelin 2 aşı da biz yapacağız dedi .3 tane birden çok fazla değil mi verem bile yeterince ağırken dedim .Prosedür böyle diyor .Siz naptiniz kızlar ?
susamtanem_ ebngl sağlık ocağı ne diyorsa uyuyorum aşı devlet karşılayan ya da özel hepsini yatırıyorum bir şey olmaz merak etmeyin belki ilk gün ağır gelir ama geçer yaptırın
Elfgrn ebngl Toplu şekilde oluyor zaten. Biz tek seferde olduk siz sağlık ocagini dinleyin iciniz rahat etmezse kendi doktorunuza danışın mutlaka