Odamız 24.4 derece oluyo kızıma askılı atlet ve ince pijama giydiriyorum uyurken. Buna ragmen gece omuzları ter içinde kalmıs buz gibi olmus oluyo sırtı göğsü terlemiyo sadece omuz kısmı buz gibi oluyo neden olur nasıl giydirmeliliyim fikri olan varmı anneler🌸