Zeyzey6645 antibiyotik icirmeseniz kske ya 😞😞 sarmsak onun islevini goruyor ztaen. Antibiyotikle kısır döngüye giriliyor. Kullaninca hastaliga daha acik hale geliyor vuucut. Neyse, bebeklerimizin bagisikligini guclendirmek gerekkiyor usutselerde hastalanmamalari icin. Bu da bagrsaklarin guclenmesiyle oluyor iste