9793selaam seher178 devlette yapmıyorlar özellerde yapiyorlar .sadece 4 saat kadar işlem sonrası emzirmiyormussun arkdsm yaptırdı yeni ordan biliyorum.
oglusum_8 Ben şuan oluyorum doktorum tedaviden sonra 2 saat emzirmemi söyledi ve ilk sütü sagip dokup sonra emzirmemi soyledi
123aa Devlette de özelde de yapıyorlar anesteziden sonra 3-4 saat emzirmeyin sağip dökün sonra normal devam edin yani yapılıyor ben bebeğim 1.5 aylıkken de beri dış tedavisi oluyorum şu an 8 aylık şu anda yine dişçiden yazıyorum 🙈🙈