Yasemin158 oğlum da vardı başka birşeyden ameliyat olduğu esna da dudak bağı da alındı. 27 aylıktı sanırım o zaman. Çocuk cerrahı diş hekiminden görüş almamızı istemişti,bizde görüş aldık. Kestirmemiz taraftarıydı,kestirdik. Birkaç gün taneli,katı birşey yedirme,darbe vs almamasına dikkat et denildi. Herhangi bi ağrısı olmadı ağzından,mama kullanımı vardı , rahatlıkla biberon vs tutabiliyordu.