Hope77 benim kızım alerjik bı kızdı ve ne kadar diyet yapsam alerji maması kullansak da egzamalari asla geçmedi hatta dönemsel olarak daha kötü oldu vücudu tepkiyi bıraktı ama asla o pamuksu bebek cildi olmadı hep puturluydu kasirdi hala bile öyle 3 yaşında ikinci kızımın cildine dokundukça yumuşaklığını gördükçe daha çok üzülüyorum kızıma yavrum diyorum gözünü dünyaya açtı acali hep sorun hep sıkıntı gazı kılıfı alerjisi derken bı rahat etmedi