seciill Biz de aynı anda yaptırdık üçüncü ve beşinci ayında biraz ateşlenme oldu başka bir sorun yaşamadık
ebru_e İkisini de yaptırdık hiçbir sorun olmadı hafif ateş dışında. İçiniz rahat olsun yaptırmazsanız daha çok yanar canınız. Aşılar çok önemli