asya343 Aminehumamoms Bende onu alıyorum canım bugün hangi özelliğini daha çok kullanıyorsun veya şunu bunu yapma dediğin bişey var mı
Aminehumamoms asya343 ben genelde hep pamuklu programı kullanıyorum mesela heni aldıgım kıyafetleri atmıyorum hemen eskitip çektiriyo diye :)
aslanaybarsmom asya343 Ben iki yıl önce aldım beko çok memnunum keşke daha önce alsaymışım Çocuklu bebekli evin bence olmazsa olmazı
endoplazmikretikulumiste asya343 Arçelik alma da me alırsan al ben memnun kalmadım herşey küçülüyor hassas ayara atarsam küçülmüyor onda da uzun sürüyor ama nerden baksan güzel icat Siemens bak