Kızlar merhaba💐 ben hep balık etliydim ama doğumdan sonra bi türlü veremedim ve hayatıma kilolu olarak devam ediyorum psikolojimi çok etkiliyor şimdiye kadar tüm çabalarım diyetisyenle başladığım yolculuklar vs güzel bi sonuca varmadı. Dün kan vermiştim çok halsizim diye vitaminlerim düşmüş özellikle d vitamini. Doktor d vitamini eksikliğinde kilo veremezsin takviye başlıycam ama bu da iştah açar dikkat etmen lazım metabolizman hızlanır iyi değerlendir dedi. En azından bir ay kendimi sıkıp 5-6 kilo vermem lazım. Var mı diyet sürecinde olan önerisi olan 🥹