derin0_ oldu oldu. Geçen yıl 20lik dişi ameliyatla çekildi. Kırılmıştı sadece kökü kalmıştı. Onu kesi atıp dişi aldılar sonra dikiş attılar. Bugün gerekmedikçe kesi ve dikiş yok demişler. O yüzden bugün haber vereyim dedim. Geçen sene dediğim gibi 20lik diş kırılıyor ve sadece kökü kalıyor. Kesi attılar dişi aldılar. Yanlış hatırlamıyorsam ya 2 yada 3 dikiş attılar. 1 hafta sonra dikişi aldılar. Uyuşukluk 2 saat sonra falan geçti. Bayağı bi ağrısı oldu. Doktoruna ulaştık ağrı kesici fayda etmiyor diye. İğne yaptım. İğneyle rahatladı ağrısı hafifledi. Ertesi günde biraz ağrı oldu sonra iyiydi. İlk gün sadece çorba muhallebi puding yedi. Ertesi sabah krep yaptım gün içinde çorba puding muhallebi… 3. Günden sonra zorlamadigi sürece serbest.
Geçen sene hamileydim yanında ben gittim ama bu sene bebeğim küçük ben gidemicem. Diş çekimi bitince annem gelecek bana. Akşam 7 yi bulur gelmesi. Randevu 17.00 de . Akşam size haber veririm kesisiz dikişsiz nasıl olacak ve 2 tane diş çekimi nasıl olacak diye.