2 defa oldu bu arasında çok kısa zamanlar var emzikliyken emeklerken birinde ağzını halıyı çarptı ve ağzı kanamıştı doktora gitmiştik kendinden kaynar demişti aradan 1 ay sonra koltuğa tutunurken tekrar emzik ağzında eli kaydı ve dudak bağı tekrar kanadı biraz daha derinleşti kesik başına gelen var mı ne kadar sürede kaynıyo söylerseniz sevinirim