asbet al bendende okadar akşam eşim geç geldi yemek yedik oğlumu yatırdım saat 9 gibi snra büyük oğlum da uyumak istedi yanında yatarım uyuyana kadar oda uyudu bende uyuyup kalmışım bulaşıklar masada kaldı namazimi kilamadim. Okadar uyumusum ki eşim yattığını bile duymadım. Nasıl bir uyku hali nasıl bir yorgunluk inan çözemedim..kendime kızıyorum nasıl bu kadar oldum diye .