Gulsenece merhaba anneler sma 2 pro mamaya geçmek istiyorum bebeğim 10 ay 20 gnlük mamayı kullanan var mı ?
Saraa kerimcaninannesi Aa şeker mi var 2 ay kullanmıştım kızıma 🙄 peki Aptamilde de var mıdır acaba ben sma en güvenilir mama sanıyordum bide