Birgubilikannesi55 grip aşısının diğer aşılar gibi tam koruyuculuğu yok. O yüzden ben yaptırmayı düşünmüyorum. Ama derseniz ki benim çocuklarım çok hasta oluyor yorgan döşek yatıyorlar zor iyileşiyorlar o zaman yaptırabilirsiniz. Doktorların tavsiyesi de bu şekilde. Yinede bi uzman görüşü alın