Merhaba anneler. Kızıma severek kullandığım bir marka vardı pişik kremi, vücut losyonu, şampuanı takım halinde almıştım. Defalarca da kullandık ama 1-2 defadır vücut losyonu ve pişik kremini kullandığımda kızım feryat figan ağlıyor. İlk seferinde çok emin olamamıştım ama 2. Kullanımda da öyle olunca emin oldum. Sonradan alerjik reaksiyon göstermiş olabilir mi? Hiç başına gelen var mı böyle bir şey? Atopik ciltli bebişlerinize neler kullanıyorsunuz?