Bırı 2 yaş olucak bırı 4 yasında çocuk Dr yaptırabılırsın dedı ama emın olamadım. Daha önce hıc olmadılar 1 ay arayla 2 kez olcakmıs yaptırırsam ücretli. Bılgısı olan varmı yaptırıp faydasını gören etkılı olduğunu düşünen varmı yoksa yaptırmamalımıyım