Merhaba kızlar oğlum 16 aylık ve çok zor bir çocuk hastaneye gidiyoruz her seferinde muayene edemeden neredeyse geliyoruz bi yerine bakıyor diğer yerine asla Şuan da hasta ateş kusma burun tıkanıklığı öksürük o kadar çaresizim ki doktor hava vermemesi istiyor izin vermiyor evde kendi hava makinemle çevresine tutuyorum birde 1 aydır iyileşmedi eşim kızıyor bana sabah uyandığında hergün atletini değiştirmen lazım diye ben böyle bisey bilmiyorum siz yapıyor musunuz böyle bisey? Geçmeye hastalık huysuzluk birde soğuk algınlığı için calpol mü pedifen mi yoksa iburamin zero mu iyi gelir. Kızlar önerilerinizi bekliyorum🥹🥹