10 aylık kızım var ve hala emziriyorum.Bu aralar kendimde değişiklik istiyorum mental olarak çöküş başlangıcındayim sanki 😂 Saclarima ombre yaptirasim var ama emzirdigim için bilmiyorum zararlı olur mu? Dibe degmedikten sonra olmaz heralde yaa ne dersiniz?Konu ile ilgili bilgisi olan annelerden yorum bekliyorum