busrabusrabayram Kızım 2 ay 12 günlük. Anne sütü ile besleniyor. Kakası sarı ve çok sulu. Üstelik içinde mukus var. Neden olabilir?
busrabusrabayram dalpsmom Süt ürünü tüketmedim akşam bisküvi yemiştim ama doğduğundan beri tüketiyorum her şeyi
busrabusrabayram lidokain İki gündür günde sadece bir kere böyle kaka yaptı. Başka herhangi bir belirti yok ateş, kusma, huzursuzluk gibi
busrabusrabayram suheyla92 ilk çocuğum o yüzden çok endişeliyim. İki gündür takip ediyorum günde bir kere yapıyor ve böyle yapınca merak ettim
psikologhilal Normal bir durum benimki 5 aylık oldu ara sıra hala öyle yapar. Doktor üşüttüğünde öyle kaka yapabileceğini söyledi. Kan gelmediği sürece sıkıntı yok.
busrabusrabayram psikologhilal Kan yok evet üşütmüş olabileceğini bende düşündüm çünkü dün gaz problemi de oldu normalde çok gazlı bir bebek değildir
lidokain busrabusrabayram alerjide kanda olabiliyor. Ama laktoz intoleransinda bu söylediklerim oluyor. Hemsireym kendim zaten oğlumda da laktoz intoleransi vardı ama her kakası böyleydi