esratr1 evet çoğaldı tabi sadece promalt tan değildir herhalde. Bebeği sık sık emzirmek sütü çoğaltan şey. Ama tabi vücut beslenmezse neyi süre dönüştürecek ya da hasta olunca vücut süt üretiminden ziyade iyileşmeye odaklanıyor. Ama iyi beslenemediğimiz bir akşam vakti normalde sütümüz olsa dahi o öğünlük olmayabiliyormuş. Bu yüzden fırsat bulup yemek yiyemezsem hurma, kuru incir yiyip promalt içiyorum. Kuru dut da işe yarıyor