Kızlar merhaba, oğlum böyle çubuk tarzı oyuncakları çok seviyor. Tehlikeli bulduğum için pek müsade etmiyorum normalde de ancak dışarı çıkınca falan değnek, çubuk tarzı bir şeyler mutlaka buluyor. Neyse evde yine böyle bir şeyle oynuyordu. Bebek bakterisi var onun tokmaklı çubuğu var ya o gözüne değdi. Kontrol ettim gözünü. Sağ gözünün beyaz kısmında bi kızarıklık oluşmuş biraz. Sizce geçer mi yoksa bi sağlık ocağına götürsem mi sizce?