Uyku gerilemesine artık hiç inanmıyorum, bebeğim 8 aylık 4. aydan beri uyku sorunları yaşıyoruz, saat başı uyanma, ağlayarak uyanma vs.
Bir bakıyorum 4 aylık gerilemesi, 6 aylık uyku gerilemesi, 8. ay en zoru, 11. ayı daha görmediniz! bir başka anne 1 yaş uyku gerilemesi diye post açmış vs..
Sözün özü inanmıyorum artık uyuyanın çocuğu uyuyor gayet sabaha kadar.. ya biz bir yerde hata yapıyoruz ya da çocuğun sıkıntısı var uyumuyor işte. Mesela ben nerede hata yaptığımı çok iyi biliyorum yanımda yatarak emzirmeye alıştırdım gece kalkıp besigine alıp koymak zor gelmişti o dönem, ama çocuk benim kokumu aldıkça emmek istedi emdikçe alışkanlık oldu şuan saat başı uyanıyor yanımda yatırmasam bile. Tek çözümü de gece emzirmesini kesmek çok ağladığı için beceremiyorum.. Siz ne düşünüyorsunuz? hatayı biraz da kendimizde mi arasak 🫣