Aydakisiyahedicikk ya ben aldım hafifliği ve kapandığında az yer kaplaması vs iyi güzel de oturma yerleri baya küçük oluyor çocuk içinde pek rahat etmiyor sanki. Bir de önceki arabanın o büyük, manevrası falan aşırı iyi tekerlerine alıştıktan sonra baston araba tekerleri insanı zorluyor